Friday, April 16, 2010

Award ke - 10


Terima kasih buat sahabat blogger mimi kerana sudi memberikan award ini....
Mimi simpan Award nie ..nanti mimi  nak bagi kat semua Blogger- Female (perempuan )  
                                     Kepada Semua Blogger wanita..( untuk komuniti lelaki nanti ye...)...Silalah letak link anda di ruangan komen ... bagi mereka yang berminat untuk mimi listingkan dalam senarai blogger wanita dan secara AUTOmatik menerina AWARD ini...harap maklum...
                                        Tanpa Syarat dan Tag...Terima kasih






28 comments:

@}--niEra-- said...

nira nk...
http://nierahashim.blogspot.com

madihah said...

kak mimi..link sy http://madihah87.blogspot.com

farzana ahmad said...

sy pun nak,sys mimi...blh x? *bt muka x malu...*


http://puteriashazana.blogspot.com/

TUKANG KATA said...

nak wat muka x malu jgk

*blushing*

http://blogtukangkata.blogspot.com/

sbb ramai org ingt t.kata adalah lelaki

:(

mimi said...

~~thanks..@niErah @madihah @farzana @tukang kata

imabiz said...

wah.. bestnyer dapat award... imabiz pun nak gak...

akhatam.com said...

Wah selamet mimi... Keep Blogging..

mimi said...

~~~imabiz....boleh...no problem..~~~

Rizky2009 said...

Award barangkali memang bukan barang mewah alias memiliki patokan harga dalam pengertian ekonomis, tapi dari sudut pandang norma dan etika, ia telah menyuguhkan signifikansi makna solidaritas pershabatan yang dalam

mimi said...

~~~yah bener to sobat...sebagai jasa membalas budi untuk sekalian follower ku...mimi hadiahkan buat mereka...biar nambah semanget untuk terus blogging~~~

rizal jabai said...

tahniahh..blog mimi antre blog wajib yg ku bukak ari2..tabik springg..hehe

mimi said...

~~Terima kasih Rizal jabai~~tanpa follower dan pembaca siapalah mimi di alam maya nie kita sama-sama ek..salaing bantu membantu..~~~~~

Salon Oyah said...

Salam ziarah, utk Mimi, sahabat baikku... terima kasih... sdh boleh terima award ini... suatu kehormatan bagi saya... success to you, as always >> http://salonoyah.blogspot.com

mystory said...

farah nk..hihttp://storyhatie.blogspot.com/

news-car-blog said...

hj a nice day

s h e e said...

hehe..mimi...dengan x malunye sy nk juge...hehe...ni link sy...
http://caramel-cheese.blogspot.com/
thanx mimi...

Nasrina a.k.a Cikna said...

Mimi...nak jgk.. ( x malunya )

http://publicadmininfo.blogspot.com/

masterGOmaster said...

koleksi award sudah banyak ya...bisa pakai lemari donk he he he, selamat ya semoga ke depan menjadi lebih banyak lagi

mimi said...

@mystory @shee @nasrina cikna...nanti mimi listingkan

mimi said...

masterg0master...thanks so much yah udah mampir dan komen..

blogermanz said...

uhuhu.. aku pon nak juga... muahahhaa.. nak tukaw jantina lah nie.. xde gurau je.. nice blog.. saja je komen².. ahakzz

mimi said...

~~thanks.....blogermanz

warnatulisan said...

Selamat sahabatku ...
Awards special for female ...

mimi said...

~~thanks.... ya benar speasial for FEMALE~~~

Chaon Cornerz said...

best la dapat award banyak2.. tahniah kak mimi..

mimi said...

``Terima kasih cha on...cha on pun banyak dpat gak...ape pun kalu org dh beri kita terima..~~

jiha@Gha said...

waa..cam best jer..utk pmpn jer ker..jiha nak boleh x??

http://www.storyjiha.blogspot.com

mimi said...

~~~boleh jika...x de masalah...nnt mimi listingkan...~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...