Wednesday, April 23, 2014

Sifat-Sifat Yang Di Senangi Oleh Isteri

Perhatian untuk mereka yang sudah BERKAHWIN sahaja.
Entry Ini Mengandungi unsur-unsur 18sx, harap maklum
 
SIFAT-SIFAT YANG SETIAP SUAMI PERLU ADA KETIKA BERASMARASIFAT YANG DISENANGI ISTERI
 
 Romantik & Penyayang – Isteri sukakan suami yang menunjukkan sifat penyayang dan romantic ketika berasmara. 
 
Anda perlu mencari ayat yang paling manis untuk didengari isteri agar dia merasakan dirinya mendapat perhatian dari anda. Ucapkanlah kata-kata cinta yang hangat dan mengghairahkan kepada isteri.
 
Mengutamakan Kehendak Isteri – Isteri akan berasa dihargai sekiranya suami mementingkan dan memfokuskan kenikmatan yang diterima oleh isteri. Ketika berasmara, anda hendaklah memastikan yang isteri anda klimaks sebelum anda mencapainya.
 
Lakukan posisi yang memberikan rangsangan hebat kepada G-Spot isteri supaya isteri cepat mencapai klimaks. Sekiranya perkara yang tidak dapat dielakkan berlaku, iaitu anda klimaks dahulu, maka cuba teruskan dayungan selaju mungkin untuk mengelakkan zakar anda dari terus lembik.
 
Bijak Merangsang – Ketika berasmara, sebaik-baiknya anda perlu tahu bahagian manakah pada tubuhnya yang dapat memberi rangsangan hebat kepada isteri supaya faraj isteri benar-benar basah dan bersedia untuk menerima kunjungan zakar suami.
 
Lakukanlah rangsangan mulut pada buah dada dan kelentit isteri sehingga isteri merayu-rayu agar dia disetubuhi.Agresif Cara Lembut – Anda hendaklah bersifat lembut ketika merangsang tubuh isteri walaupun anda agresif berdayung secara laju. Belai dan cumbu tubuhnya dengan manja dan berhati-hati.
 
Bercumbuan Setelah Asmara Selesai – Selepas anda berdua klimaks, anda dan isteri boleh memilih untuk meneruskannya lagi. Sekiranya anda ingin menamatkannya, pastikan anda memberi rangsangan pada tubuh isteri sebagai penutup asmara.
 
Peluklah isteri dengan erat dan bergurau senda dengannya kerana masa inilah yang paling sesuai untuk berbicara dengan isteri. Ucapkanlah terima kasih kepada isteri dan ciumlah dia sedalam-dalamnya. Tidurlah dalam keadaan anda berdua berpelukan tanpa seurat benang sehinggalah Subuh. Isteri anda pasti dapat tidur nyenyak di dalam pelukan erat anda.
 
SIFAT YANG TIDAK DISENANGI ISTERI
 
Tidak Berperasaan – Isteri tidak suka suami yang berasmara semata-mata untuk memuaskan nafsunya tanpa ada perasaan sayang terhadap isteri.
 
Mementingkan Diri Sendiri – Suami yang berasmara dengan isteri untuk kepuasan sendiri sahaja amatlah tidak digemari isteri.
 
Gelojoh & Terburu-buru – Suami yang memasukan zakar ke dalam faraj tanpa memberikan rangsangan secukupnya kepada isteri boleh menyakitkan isteri ketika asmara berlangsung kerana faraj isteri yang masih belum cukup 'panas' dan tidak dibasahi secukupnya.
 
Agresif Cara Kasar – Isteri tidak suka isteri yang mengamalkan seks kasar, iaitu asmara yang dapat menyakiti tubuh isteri.
Elakkan dari berdayung dengan kasar. Sebaliknya berdayunglah secara laju tetapi penuh dengan kelembutan.
 
Abaikan Isteri Setelah Asmara Selesai – Setelah asmara selesai, anda terus baring dan tidur bertentangan dengan isteri dan mebiarkan isteri terkulat-kulat keseorangan. Sifat seperti ini boleh menyakiti hati isteri kerana anda seolah-olah tidak menghargai dirinya.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...