Wednesday, April 23, 2014

KEPENTINGAN MENGULUM ZAKAR SUAMI

 
 
KEPENTINGAN MENGULUM ZAKAR SUAMI
 
Perhatian untuk mereka yang sudah BERKAHWIN sahaja.
Entry Ini Mengandungi unsur-unsur 18sx, harap maklum
 
 
Menambah rasa cinta & sayang suami
 
2. Merapatkan hubungan erat & kepercayaan suami isteri.
 
3. Memuaskan kehendak suami ketika anda datang haid/subur. Pada ketika ini, anda tidak dapat menghadiahkan faraj anda kerana haram berbuat demikian. Maka cara yang halal dan paling menikmatkan buat suami ialah dengan mengulum zakarnya kerana tidak ada cara lain yang paling menikmatkan daripadanya.
Pastikan apabila suami mencapai klimaks, air mani dipancutkan tidak dipancutkan ke mulut anda. Sebaliknya, alihkan zakar suami anda menghadap bahagian buah dada dan biarkan air maninya dipancut ke buah dada anda
 
.4. Apabila suami mencapai klimaks, sedangkan anda belum lagi mencapainya, zakar suami yang tadinya menegang akan menjadi lembik dan kendur. Oleh itu rangsangan perlu dilakukan terhadap zakar suami dengan pantas dan cepat untuk mengembalikan ketegangan zakar suami kerana zakar yang dibiarkan lama mengecut sukar dirangsang dan ditegangkan.
 
Dengan mengulum, menghisap dan menjilat zakarnya, ia dapat menaikkan rasa ghairah suami dengan hebat dan pantas dan seterusnya menegangkan zakarnya yang tadi kendur dan tidak bermaya. Seterusnya, suami anda dapat melakukan dayungan berterusan yang akhirnya dapat memuaskan kehendak syahwat anda untuk mencapai klimaks.
 
TERMINOLOGIDi dalam karya ini, terdapat sesetengah perkataan yang digunakan dicelup dari bahasa inggeris dan juga membawa pengertian yang dalam.
 
Terjemahannya adalah seperti di bawah :
asmara - hubungan seks suami isteri yang berlandaskan perasaan cinta yang mendalam
 
penis - zakarvagina - farajvulva - kemaluan luaran wanitaovum - sel telur wanitasperma - sel benih lelakipenetrasi –
 
pemasukan zakar ke dalam fara jdayungan - gerakan zakar keluar dan masuk ke dalam farajamplitud - jarak gerakan zakar sebelum dan selepas masuk ke dalam faraj.
 
Semakin tinggi amplitud, semakin jauh dayungan dapat dilakukanfrekuensi - kekerapan zakar keluar masuk ke dalam faraj dalam tempoh masa tertentu (biasanya sesaat).
 
klimaks/orgasme - kemuncak hubungan asmara di mana suami merasa nikmat yang tidak terhingga ketika memancutkan air mani dan isteri merasa nikmat yang terlampau mengasyikkan apabila otot-otot faraj bergetar (kembang & kuncup).oral seks - teknik merangsang kemaluan pasangan dengan menggunakan mulut, bibir dan lidah.cunnilingus - teknik suami melakukan oral seks terhadap vulva (kemaluan)isteri.fellatio - teknik isteri melakukan oral seks terhadap batang dan buah zakar suami.
 
kuluman - memasukkan objek di dalam mulut sambil bermain-main lidahforeplay – rangsangan luaran yang dilakukan terhadap pasangan supaya kemaluan pasangan cukup basah, membesar dan bersedia untuk melakukan penetrasikelentit
 
 (clitoris) – organ kecil penuh dengan saraf terletak di atas bibir luar faraj & diselindungi oleh lapisan kulit.
Fungsinya hanya satu: untuk memberikan wanita kenikmatan dan klimaks. (Sila beri perhatian wahai para suami!)G-Spot – kawasan sensitif pada dinding depan faraj isteri [titik warna merah pada rajah di sebelah].
 
 Sekiranya ditekan (menggunakan jari atau zakar), ia akan memberikan kenikmatan yang hebat dan sensasi kepada wanita. Tidak semua wanita mepunyai G-Spot, tetapi wanita yang memilikinya mengakui yang ia boleh mendatangkan klimaks sekiranya dirangsang dengan betul.
 
Anda atau suami boleh mencarinya dengan memasukkan dua jari tengah sedalam 1-4 inci dengan tapak tangan menghadap ke atas.
 
Bengkokkan jari anda ke atas sehingga anda dapat merasa kawasan yang agak sedikit bonjol dan bergumpal. Apabila dirangsang, ia akan memberikan anda perasaan seperti ingin membuang air kecil.
 
Sekiranya anda dapat mengatasi perasaan untuk membuang air, anda akan merasai suatu kenikmatan yang hebat apabila G-Spot anda dirangsangkan. Anda juga boleh mendapati bahawa sentuhan pada G-Spot sahaja sudah cukup untuk membuatkan anda mencapai klimaks

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...